سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

شهسواری: ملی پوشان ایران می‌توانند همپای تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کنند

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: بازی ما مقابل هند نشان داد که ملی پوشان ایران می‌توانند همپای تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کنند.

به گزارش توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان  با اشاره به باخت تیم ملی ایران مقابل هند بیان کرد: بازی سوم ما مقابل هند بسیار نفس گیر بود، در اولین دیدار به سختی توانستیم حریف هندی را سه بر دو شکست دهم و فرصت استراحت نداشتم .

او ادامه داد: به خاطر اینکه مهشید اشتری بازی خودش را واگذار کرده بود در بازی چهارم مقابل هند باز هم من بازی کردم و همین مسئله باعث شد از لحاظ بدنی کم بیاورم. فاصله دو بازی که انجام دادم بسیار کم بود وگرنه میتوانستم حریف هندی را شکست دهم . در بازی پنجم اگر اشتری به پیروزی می رسید می توانستیم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم.

او افزود: بازی ما مقابل هند نشان داد که ملی پوشان ایران می توانند همپای تیم های قدرتمند دنیا بازی کنند. تیم هند در رده هفدهم دنیا قرار دارد و اگر توجه بیشتری به این رشته شود قطعا میتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. به خاطر حضور ما در یک سال گذشته در اردوهای مختلف پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم ولی قطعا میتوانیم از این بهتر شویم. مهشید اشتری به خاطر اینکه دو هفته پیش در مسابقات جوانان آسیا حضور داشت یک مقدار خسته بود ولی به هر جهت همه بچه ها زحمت کشیدند.

شهسواری خاطرنشان کرد: تیم منسجم و خیلی خوبی داریم و اگر بیشتر برای ما سرمایه گذاری شود در آسیا می توانیم حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:شکست تیم ملی بانوان تنیس روی میز مقابل هند


انتهای پیام/

اظهارات شهسواری درباره رقابت های گروهی بازی های آسیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.