سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صنایع غذایی وزارت صنعت:

تولید مواد خام وارداتی در کارخانه‌های داخلی افزایش می یابد

مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم در خصوص افزایش تولید مواد خام وارداتی در کارخانه‌های داخلی صورت گرفته است.

مهدی صادقی نیارکی مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛در خصوص مشکلات مربوط به تولید مواد  اولیه در حوزه صنایع غذایی گفت: بخشی از مشکلات ما به موضوعات وابلاغیه‌های ارزی و موضوعات مربوط به بورس می‌باشد.

وی افزود: در خصوص مشکلات مربوط به واردات  مواد اولیه چارچوب‌های لازم  برای تامین مواد اولیه حوزه صنایع غذایی اتخاذ خواهد شد تا به سودآوری بهتر وبیشتر در این حوزه دست پیدا کنیم.

مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به اینکه کشور ما  زیر ساخت‌های لازم در خصوص تولید مواد خام وکالا‌های اساسی را دارد، برای تامین مواد لازم در کارخانجات  تمهیداتی صورت گرفته است.

مهدی صادقی نیارکی در رابطه با احتکار کالا‌های اساسی گفت:بنا به دستور وزیر صنعت ومعدن و تجارت به صورت جدی با احتکار کنندگان برخورد خواهد شد وپیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام//م. ص

گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.