سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور؛

ایجاد ۲۰۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری

مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور گفت: در سال جاری ۲۰۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد درکشور ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مهرعلی حق گویان مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور امروز در نشست تخصصی اشتغال و خودکفایی آذربایجان غربی که در محل جهاد دانشگاهی ارومیه برگزار شد؛ ضمن تشریح برنامه‌های اشتغال زایی گفت: امسال ایجاد ۲۰۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار مورد از طرح‌های مذکور به مرحله اجرا در آمده است.
حق گویان با اظهار اینکه برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی فوق بیش از ۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: از کل اعتبارات، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق واحد‌های قرض الحسنه بانکی، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سرفصل اعتبارات مشاغل روستایی و بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان از ناحیه اعتبارات امدادی تأمین می‌شود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کشور فراهم شد.
مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور به ارائه آموزش‌های فنی حرفه‌ای به مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: در سالجاری تاکنون برای ۴۰ هزار مددجو آموزش‌های لازم ارائه شده است و تا پایان سالجاری نیز ۲۵۰ هزار مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند خواهند شد. همچنین برای ۲۷ هزار مددجو کاریابی شده و برای ۳ هزار و ۵۰۰ کددجو توسط کمیته امداد کاریابی خواهد شد.


برگزاری جشن خودکفایی برای ۲ هزار و ۹۰۰ مددجوی آذربایجان غربی در سال جاری


عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این نشست از برگزاری جشن خودکفایی برای ۲ هزار و ۹۰۰ مددجوی تحت پوشش در سال جاری خبر داد و افزود: اشتغال و خودکفایی مددجویان نخستین اولویت کمیته امداد می‌باشد بطوری که در سال گذشته آذربایجان غربی جزء هشت استان برتر در حوزه خودکفایی مددجویان بود.
سهندی با اظهار اینکه امسال بیش از هشت هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال با اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان در استان ایجاد می‌شود؛ بیان کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری ۶۷۰ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در روستا‌های آذربایجان غربی ایجاد شده است.
انتهای پیام/ح


برگزاری نشست تخصصی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.