سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گلستان ؛

برخورد دوگانه آمریکا عامل گسترش تروریسم

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: برخورد دوگانه آمریکا با تروریست‌ها عامل گسترش تروریسم در دنیاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در همایش اسوه‌های صبر در گرگان گفت: امروز عده‌ای تروریست به دنیا هجوم می‌آورند و یک دولت تروریستی تاسیس می‌کنند و در این شرایط همه جهانیان باید با علل و عواملی که باعث کسترش تروریست می‌شود برخورد کنند.

وی افزود: یکی از عوامل گسترش تروریست برخورد دوگانه‌ای است که در دنیا وجود دارد آمریکایی‌ها کسانی مانند منافقین را به وجود آوردند که خود تروریست هستند و نام آن‌ها در لیست سیاه گنجانده شده است.

وی ادامه داد:آمریکایی‌ها که دم از مبارزه با تروریست می‌زنند خودشان عامل پرورش تروریست‌ها و تامین هزینه هایشان هستند.

امام جمعه گرگان اعلام کرد:ما در کشور ۱۷ هزار قربانی تروریست داریم و تروریست‌ها افرادی مانند شهیدان مطهری، بهشتی و مفتح را از ما گرفتند.

وی گفت: ما قربانی تروریست هستیم و درک می کنیم که اگر ترور به جایی سرایت کرد همه جا را در بر می گیرد دنیا اگر ما امنیت می‌خواهد همه باید دست به دست داده و متحد باشیم.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این همایش گفت: جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را ، چه در زمینه ترور و چه در 8 سال دفاع مقدس داشته است .

وی ادامه داد: کشورهایی چون آمریکا سردمدار تروریست در جهان هستند.

 سید مناف هاشمی  افزود: حتی کشورهایی که با این ابر قدرت تا دیروز متحد بودند دیگر همراهش نیستند و در دنیا ثابت شده است که جمهوری اسلامی ایران همیشه به تعهداتش عمل می کند. 

وی گفت: تمام تلاش های دشمن در حوزه نظامی و اجتماعی در این سال ها کار ساز نبود و تنها کاری که به ذهن شان می رسد ایجاد نارضایتی در بین مردم  و ایجاد مشکلات اقتصادی است.

استاندار گلستان گفت: ما در استان و کشور و حتی کشورهای همجوار و کشورهای مسلمان با همدلی وحدت داشته باشیم تا به نوعی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/م
 

  صحبت های نماینده، ولی فقیه در گلستان در همایش اسوه‌های صبر

برچسب ها: تروریسم ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.