سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

استفاده ازگونه های گیاهی کم آب بر در توسعه فضای سبز قم

صادقی گفت:در توسعه فضاهای سبز گونه های گیاهی کم آب برکاشته شود و روش های آبیاری نوین و استفاده از پساب فاضلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته دولت گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت توسعه همه جانبه استان با مشارکت همه بخش ها و دستگاه های استان اجرایی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تسریع در ایجاد زمینه های اجرای طرح های انرژی خورشیدی در قم اشاره و با بیان این که مسئولان استان حامی تأسیس نیروگاه های خورشیدی هستند یادآورشد: در شرایطی که نیاز به انرژی برق است اجرای این طرح ها باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و در قالب برنامه زمان بندی مشخص انجام شود.

استاندار قم با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 181 طرح عمرانی در هفته دولت،عنوان کرد: ارائه مناسب عملکرد دستگاه ها در این هفته می تواند در افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت مندی مردم نقش بسزایی را داشته باشد.

صادقی همچنین با اشاره به اهمیت تغییر الگوی کشت در جهت مقابله با بحران کم آبی افزود: لازم است در توسعه فضاهای سبز گونه های گیاهی کم آب بر کاشته شود و روش های آبیاری نوین و استفاده از پساب فاضلاب نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار قم داشتن محیطی زیستی سالم و با نشاط را حق آحاد جامعه دانست و گفت: باید برای بهبود شرایط زندگی گام های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/ح

رويكرد استان حمايت جدی از توسعه نيروگاه های خورشيدی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.