سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح هفت هزارمین واحد بازسازی شده در کرمانشاه /تخریب 4 واحد مسکونی بر اثر زلزله اخیر

خواجه ای گفت: فردا صبح با حضور مسئولان هفت هزارمین واحد مسکونی بازسازی شده کرمانشاه، افتتاح می‌شود.

خواجه‌ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه زلزله شب گذشته کرمانشاه خسارت بسیار کمی بر واحد‌های مسکونی وارد کرد گفت: خوشبختانه به دلیل آن که منطقه کرمانشاه در حال بازسازی  و مقاوم سازی  است بنابراین زلزله شب گذشته ،خسارات کمی  در منطقه ثلاث باباجانی داشت.

وی ادامه داد: آمارهایی که از تمامی مناطق بدست آمده حاکی از آن است که تنها 4 واحد مسکونی بر اثر زلزله شب گذشته دچار خسارت شدند.

خواجه‌ای  با بیان اینکه  بازسازی و مقاوم سازی واحد‌ها از چند ماه گذشته باعث شده که هیچ واحد مسکونی بر اثر زلزله  تخریب نشود و 4 واحد مسکونی آسیب دیده نیز کاملا فرسوده و بودند، افزود: پرونده این واحدهای آسیب دیده نیز به زودی آماده  می شود و تسهیلات نوسازی را دریافت می کنند.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اولویت اصلی بازسازی واحد‌های مسکونی تعمیراتی است گفت: بازسازی 51 هزار واحد تعمیری به اتمام رسیده و تنها 7 هزار واحد دیگر باقی مانده که تا چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه فردا صبح هفت هزارمین واحد بازسازی شده استان کرمانشاه با حضور مقامات مسئول به بهره‌برداری می‌رسد،گفت: تا پایان شهریور ماه ساخت 13 هزار واحد مسکونی وتخریب شده بر اثر زلزله تکمیل می شود و تا پایان امسال نیز مابقی واحدهای باقی مانده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام /

بازسازی تمامی واحدهای مسکونی تعمیراتی در کرمانشاه

برچسب ها: زلزله ، مسکن روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.