سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در تذکر پیش از دستور؛

وزارت ورزش با عاملان حذف زهرا نعمتی از مسابقات آسیایی برخورد کند

عضو شورای شهر تهران خواستار برخورد جدی وزارت ورزش با عاملان حذف زهرا نعمتی از مسابقات آسیایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی که به المپیک آسیا معروف است، اظهار داشت: در این روزها کاروان ورزشی کشورمان موفق به کسب 14 مدال طلا، 11 مدال نقره و 9 مدال برنز شده که به موجب آن در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با تبریک به ورزشکاران و آرزوی موفقیت برای ورزشکارانی که هنوز مسابقاتشان آغاز نشده است، گفت: به عنوان رئیس کمیته ورزش شورای شهر نسبت به اتفاقی که برای زهرا نعمتی ورزشکار حاضر در این مسابقات رخ داد به مسئولان مربوطه تذکر می‌دهم و متأسفم که بی‌تدبیری و بی‌برنامگی سبب حذف او از رقابت‌ها شد.

نظری با تأکید بر اینکه باید مسئولان وزارت ورزش با مقصران این اتفاق برخورد کنند، گفت: تیم کبدی بانوان کشورمان با تمام بی‌توجهی‌هایی که به آن‌ها صورت گرفت، موفق به کسب مدال شدند.

وی تصریح کرد: از سازمان زیباسازی و سازمان ورزش شهرداری تهران می‌خواهم که تصاویر قهرمانان کشور را در  فضاهای شهری نصب کنند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.