سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کری خوانی رئیس هیئت مدیره استقلال ایران برای السدقطر

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران درباره تقابل با السدقطر و آخرین وضعیت سوپر جام کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر عباسی ملکی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران درباره دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر گفت: فردا یک بازی مقابل السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم که امیدوارم برنده بازی باشیم، چرا که یکصد هزار هوادار در ورزشگاه استقلال را حمایت و تشویق می کنند.

او ادامه داد: پیش از این بار‌ها مسئولان باشگاه السدقطر درباره اینکه ما نمی‌توانیم در بازی پیش رو موفق باشیم صحبت‌هایی را بیان کرده بودند که جا دارد خطاب به آن‌ها بگویم که تیم ما از روحیه خوبی برخوردار است و مربی بسیار خوبی نیز در راس کادرفنی حضور دارد. وینفردشفر به غیر از اینکه مربی خوبی است یک روانشناس حرفه‌ای است که رابطه بسیار خوبی را با بازیکنان برقرار می‌کند که با توجه به این شرایط امیدوارم کار السد را در تهران تمام کنیم تا در بازی برگشت مقابل این تیم مشکلی نداشته باشیم.

ملکی افزود: از تمامی هواداران می‌خواهم در بازی فردا با حضور در ورزشگاه تیم را تشویق کنند. بدون شک زمانی که نام ایران در میان باشد بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت سوپر جام ایران گفت: منتظر رای کمیته استیناف هستیم و در زمان برگزاری بازی فقط به دلیل اینکه ۷ بازیکن تیممان در اردوی تیم ملی بودند اعلام کردیم که بازی نمی‌کنیم. درخواست کردیم این دیدار در زمان دیگری برگزار شود. باید این وجود در هر تاریخی دیگر به میدان می‌رویم و بهتر است قهرمان در زمین مسابقه تعیین شود.


بیشتر بخوانید:استقلال قید جذب مدافع عراقى را زد!

جباری: آبی پوشان باید از امتیار میزبانی در آسیا استفاده کنند


انتهای پیام/

واکنش ملکی به برگزاری بازی سوپر جام 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.