سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت گاز خراسان رضوی:

۸۳ درصد جمعیت روستایی خراسان رضوی به شبکه گازرسانی متصل شدند

مدیر شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۵۵۶ روستا در طول فعالیت دولت یازدهم گازرسانی شدند و در دولت دوازدهم نیز تاکنون ۲۹۷ روستای دیگر این استان از مزایای شبکه گازرسانی بهره‌مند شده اند.

 سید حمید فانی مدیر شرکت گاز خراسان رضوی در گفتگوباخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: پیش از فعالیت دولت ۱۱ هزار و ۱۷۶ کیلومتر شبکه گازرسانی روستایی در این استان انجام شده بود، اما در طول این دولت افزون بر ۵۰ درصد این میزان به طول هفت هزار و ۳۶۸ کیلومتر به شبکه گازرسانی روستا‌های خراسان رضوی افزوده شد.

وی گفت: پیش از دولت یازدهم ۵۶ درصد جمعیت روستایی به شبکه گازرسانی دسترسی داشتند، اما این رقم در پایان فعالیت دولت یازدهم به ۷۱، ۵ درصد و هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

مدیر شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در بخش شهری نیز هزار و ۲۲۳ کیلومتر شبکه گازرسانی در طول فعالیت دولت یازدهم و ۵۱ کیلومتر هم در سال نخست کار دولت دوازدهم در این استان اجرا شد.
 
فانی افزود: همچنین ۳۲۴ هزار و ۳۸۷ مشترک در دولت یازدهم و ظرف یک سال اخیر نیز ۳۷ هزار و ۹۱۷ مشترک شهری به شبکه گازرسانی در خراسان رضوی افزوده شده اند.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت دوازدهم تاکنون شهر همت آباد و ۳۷۲ روستا با ۲۹ هزار و ۷۸۷ خانوار از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند شده و عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بار و ۳۸۳ روستا با ۴۵ هزار و ۳۸۱ خانوار در حال انجام است.

مدیر شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون از دو هزار و ۵۳۰ روستای واجد شرایط بهره مندی از شبکه گازرسانی در خراسان رضوی هزار و ۷۹۹ روستا به این شبکه متصل شده اند. تعداد مشترکان گاز روستایی و شهری در این استان نیز به دو میلیون و ۱۴۱ هزار فقره رسیده که از این تعداد یک میلیون و ۷۲۷ هزار مشترک شهری و ۴۱۴ هزار مشترک روستایی هستند.
 
فانی افزود: همچنین تا پایان سال جاری بهره مندی خانواده‌های روستایی از بهره وری گاز به ۹۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام //ن.ط
 

بهره مندی ۸۳ درصدی جمعیت روستایی خراسان رضوی از نعمت گاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.