سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای استان بوشهر

مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای استان بوشهر که سی‌ویکم مرداد آغاز شده بود، دیشب با معرفی افراد برتر به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجری مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای استان بوشهر گفت: ۵۰ نفر از شهرستان‌های این استان در این رقابت شرکت داشتند که در بخش مسابقات فوتبال فیفا ۲۰۱۸ سبحان شوشتری نژاد، محمد کرمی و میلاد کره بندی اول تا سوم شدند.

سعید مخبر بوشهری افزود: در بخش مسابقات فوتبال pes۲۰۱۸ نیز، سعید فاتحی، حامد یزدان پناه و سعید فاتحی به مقام نخست تا سوم دست یافتند.

وی بیان کرد: در بخش کوییز آف کینگز، هم سیده زینب موسوی و علیرضا لاله رخ اول و دوم شدند.

همچنین معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین پایانی این مسابقات، بازی‌های رایانه‌ای رایکی از ابزار‌های تاثیرگذار انتقال مفاهیم فرهنگی است عنوان کرد و گفت: از بازی سازان بازی‌های بومی حمایت می‌کند، اظهار داشت: بازی‌های ساماندهی شده علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، در ارتقای سطح فکری جوانان و نوجوانان تاثیرات مثبت دارد.

عبدالرضا عالی پور افزود: با شناسایی استعداد‌های جوان و ایجاد یک فضای مثبت می‌توان جوانان و نوجوانان دیگر را نیز به فعالیت در این مسابقات تشویق کرد.

عالی ادامه داد: تهران، کرمان، سمنان، فارس و بوشهر پنج استان برگزار کننده این مسابقات در سال جاری هستند که این نشان از جایگاه و علاقه به این حوزه در بین افراد جامعه است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: ایجاد فضای امن برای علاقمندان این بخش، رقابت در فضایی دوستانه و بالا بردن سطح فکری و هوشی از اهداف این دور از مسابقات بود.

انتهای پیام/م

مسابقات لیگ بازی های رایانه ای در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.