سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاسمی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد:

آمار دروغین در سیستم‌های دولتی حاکی از نرخ تورم بی‌ثبات است

نماینده مردم کرمانشاه گفت: آمار دروغین در سیستم‌های دولتی حاکی از نرخ تورم بی‌ثبات است در حالی که نرخ تورم واقعی در کشور ما بیش از 200 درصد باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 شهریور) در موافقت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در حال حاضر مردم چشم به تصمیم نمایندگان خود دوخته‌اند مگر اینکه زمانی که ترامپ از برجام خارج شد و تصمیمات جدیدی که دولت اتحادیه آمریکا آغاز کرد و یکی از آن تصمیمات جنگ اقتصادی علیه ایران بود مگر نباید ما بر اساس متقضیات خود طبق طرح‌ها و برنامه‌ها خود را برای جنگ تمام عیار در برابر دشمن مهیا کنیم، شرایطی که در حال حاضر برای مردم وجود دارد بسیار سخت است.

وی اظهار کرد: از جمعیت 80 میلیونی که وجود دارد خسارات جبران ناپذیری به مردم وارد شده است.

نماینده مردم کرمانشاه خطاب به وزیر اقتصاد تأکید کرد: شما اقداماتی که انجام دادید و کارهایی که در دستور کار خود قرار دادید ثروتمندان‌ را ثروتمند‌تر و افراد بی‌بضاعت را بی‌بضاعت‌تر کردید.

وی افزود: وضعیت معیشت مردم بسیار سخت است به طوری که افراد متوسط به بالا نیز نگران این موضوع هستند و سفره‌های مردم خالی‌است.

جاسمی بیان کرد: آقای وزیر خلاف شعار تدبیر و امید شما همه را ناامید کردید و با بی‌تدبیری زمینه ناهنجاری و ناامنی را در کشور بست و گسترش دادید، این یک گناه نابخشودنی است چرا که از خط قرمزها عبور کردید.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد:‌ ارزش پولی ما که با مقاومت،‌ ایستادگی و تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها و تقدیم هزاران شهید در طول چهل سال انقلاب اسلامی و در دولت یازدهم یک شبه آن را به تاراج بردید و در حال حاضر ما به عنوان بی‌ارزشترین پول در جهان بعد از کشور ونزوئلا هستیم.

وی اظهار کرد: آمار دروغین در سیستم‌های دولتی حاکی از نرخ تورم بی‌ثبات است در حالی که نرخ تورم واقعی در کشور ما بیش از 200درصد ‌باشد.

جاسمی با اشاره به مناطق زلزله زده کرمانشاه، اظهار کرد: امروز صبح در ساعت 2 بامداد یک زلزله دیگری در استان کرمانشاه اتفاق افتاد که آرامش و آسایش را از مردم گرفت بعد از گذشت 10 ماه از زلزله آبان ماه سال گذشته هنوز بیشتر خانه‌ها سنگی بنا نکردند و مردم در نگرانی هستند.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: شما به فکر مردم نیستید و انقلاب برای مستضعفان است، در یک سال اخیر که شما در مسند وزارت اقتصاد بودید فسادهای زیادی در گمرکات غرب کشور به وجود آمده است.

وی در پایان درباره واگذاری شرکت‌های خصوصی به دولتی، بیان کرد: در حال حاضر در شرکت‌های دولتی و خصوصی بدترین ظلم به مردم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.