سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی در موافقت با استیضاح کرباسیان:

وزارت اقتصاد هیچ اقدام درخوری برای اقتصاد مقاومتی انجام نداده/با مدیریت کرباسیان ارزش 100 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده است

نماینده مردم رباط کریم گفت: ارزش پول ملی کشور در زمان تصدی کرباسیان کاهش بسیار زیادی یافته است.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 شهریور) در موافقت با استیضاح مسعود کرباسیان وزر اقتصاد و امور دارایی، اظهار کرد: علی رغم ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وزارت اقتصاد هیچ گونه اقدام عملی و درخوری در این باره انجام نداده است.

وی با بیان اینکه یکی از سوالات ما از شما این است که مقدار نقدینگی در برابر تولید ناخالص داخلی چقدر است، گفت: میزان نقدینگی در سال 95 ، 1500 میلیارد تومان و 3.5 برابر تولید داخلی شد و در سال 96 به 1600 میلیارد تومان رسید.

نوروزی تصریح کرد: این موضوع باعث شده اقتصاد کشور دچار ورشکستگی شود و ارزش 100 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده است و این سرمایه سرگردان کشور به سمت سکه و دلار رفت و تورم را در پی داشت.

نماینده مردم رباط کریم متذکر شد: در ماده 21 قانون برنامه ششم دولت موظف شده است که برای بهبود فضای کسب و کار شرایطی را ایجاد کند اما این در حالی است که طبق گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تنها 20 درصد این قانون اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه برای مبارزه با قاچاق هم اقدامی انجام نداده است، ‌تصریح کرد: شما مسئول گمرک کشور بودید اما همه چیز در زمان تصدی شما هوا شد و قاچاق بسیار زیادی صورت گرفت در حالی که باید از طریق سامانه جامع تبادل اطلاعات صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.