سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی در شهرداری ایذه  

شهردار ایذه گفت: آئین تجلیل از فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی با حضور شهردار مسئولان و جمعی از خبرنگاران فعال شهرستان برگزار گردید.

غلام حسین اسدی زاده، شهردار جوان ایذه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: خبرنگاران چشم بینای مسئولین و زبان گویای مردم هستند و از اینکه خبرنگاران ایذه رسالت خبری خود را به خوبی انجام می دهند خوشحالم و از انتقادات سازنده شما در جهت توسعه و پیشرفت شهر ایذه سپاسگزارم.

وی افزود: این روز را به همه خبرنگاران و قلم زنان رسانه تبریک عرض می نمایم و از بابت تاخیر در برگزاری این مراسم از همه عزیزان خبرنگار پوزش می طلبم و امیدوارم همواره در این راه سخت و خطیر موفق و پیروز باشید.

اسدی زاده گفت: ما با آغوش باز از انتقادات سازنده و پیشنهادات استقبال می نمائیم زیرا بر این باوریم که با انتقادات ، پیشنهادات و ارائه راهکارهای صحیح میتوان به بهتر انجام شدن کار کمک شایانی کرد.

وی افزود: شما چشم بینای مسئولین و زبان گویای مردم هستید و خوشحالم که خبرنگاران ایذه رسالت خود را به به بهترین نحو انجام میدهند و تشکر میکنم از انتقادهای سازنده شما که در رشد و توسعه و پیشرفت ایذه نقش راهبردی را ایفا می نمائید و در همین زمینه از شما درخواست دارم در مواقع نیاز به مجموعه شهرداری جهت کاستن از مشکلات شهر کمک نمائید.

 داود اسماعیل پور، ریاست شورای اسلامی شهر ایذه نیز گفت: واجب بود این مراسم در همان روز خبرنگار برگزار گردد ولی متاسفانه به دلیل تعطیلات این مهم میسر نشد ، وقتی خداوند رحمان و رحیم در بزرگی و جایگاه قلم قسم میخورد میبایست به نقش و اهمیت موضوع پی ببریم.

وی افزود: شما خبرنگاران چون دیدبان همیشه بیدار ، تمام مشکلات مردم و فعالیت های مسئولین را از نزدیک رصد مینمائید و در جریان کمی ها و کاستی ها هستید و رسالت خبرنگار خبر نوشتن است نه خبرسازی که امیدوارم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه این رسالت مهم را به درستی درک کرده و به انجام برسانید.

 گفتنی است؛ در پایان به رسم یادبود از فعالین عرصه خبر شهرستان قدردانی و ضمن تقدیم لوح سپاس ، هدایایی به آنان اهدا گردید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: خبرنگار ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.