سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دومین روز از هفته دولت؛

افتتاح نخستین میز خدمت صندق بیمه اجتماعی روستائیان در استان یزد

نخستین میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد در روستای باجگان بافق آغاز بکار کرد.

حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: نخستین میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به منظور استفاده از تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی و کاهش ایاب و ذهاب روستائیان به مرکز استان و دفاتر شهرستان‌ها در روستای باجگان بافق راه اندازی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: در این میز خدمت، خدماتی از قبیل؛ ثبت نام افراد متقاضی، تمدید بیمه افراد بیمه شده، ارائه خدمات مشاوره بیمه‌ای به افراد خواهان انتقال اسناد بیمه تامین اجتماعی به این بیمه و بالعکس ارائه می‌شود.

وی افزود: در این مرکز همچنین خرید سوابق بیمه و تمامی امور مرتبط با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که در دفاتر کارگزاری‌ها در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام می‌شود ارائه می‌گردد.

ابراهیمی گفت: متقاضیان واجد شرایط ۱۸ تا ۵۵ سال جهت عضویت در این صندوق می توانند با ارائه کپی تمامی صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت هزینه مربوط در میز خدمت، قرارداد بیمه‌ای را منعقد کرده و از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط و نیاز روستائیان با همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی در تمامی روستا‌ها دایر می‌شود.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر دهستان سبزدشت ۲۲ نفر بازنشسته، ۳۱ نفر بازنشسته مستمری فوتی و ۳ نفر مستمری از کارافتاده در حال دریافت این بیمه می‌باشند.

انتهای پیام/ غ

 نخستین میز خدمت صندق بیمه اجتماعی روستائیان در روستای باجگان یزد افتتاح شد

 

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.