سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: الدحیل تیم قدرتمندی است/ هیچ ضعفی در این تیم ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های تیم فوتبال الدحیل را به دقت آنالیزکردم ولی هیچ نقطه ضعفی در این تیم ندیدم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس گفت: در دیدارهای لیگ نشان دادیم که از آمادگی خوبی برخورداریم.

او افزود: کمال کامیابی نیا کسالت کوچکی داشت و در تمرین امروز حاضر نشد و ان شاالله به بازی مقابل الدحیل می رسد.

برانکو درباره تیم الدحیل گفت: الدحیل به العین 8 گل زد، فینالیست سال گذشته بود، امسال هم می خواهد قهرمان آسیا شود. بازی هایشان را با دقت آنالیز کردم تا نقاط ضعفشان را پیدا کنم که متاسفانه نقطه ضعفی در تیم الدحیل ندیدم.

او ادامه داد: برای نتیجه گرفتن باید خیلی با دقت عمل کنیم، البته جای خوشحالی دارد که لیگ قهرمانان در این سطح برگزار می شود. ما فقط برای پرسپولیس بازی نمیکنیم بلکه نماینه ایرانیم و میتونیم افتخار کنیم به برای اولین بار دو تیم از ایران به مرحله یک چهارم راه یافته اند.

برانکو افزود: پرسپولیس هیچوقت دفاع نمی کند، باخته ایم و شاید بازهم ببازیم ولی طبق روش خود بازی می کنیم.

او در ادامه گفت: من و بازیکنانم از هیچ تیمی هراس نداریم و می دانیم که بازی های سختی پیش رو داریم و از همه افرادی که از تیم حمایت کردند تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همیشه به فکر برد هستیم و با این اندیشه در زمین حاضر می شویم، همانطور که گفتم هیچگاه دفاعی بازی نمی کنیم و طبق شیوه خود پیش می رویم.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هادی
۲۳:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
عزیزم تیم الدحیل به اسد. السد که با تیم محبوبم استقلال بازی داره. به امید برد دونماینده محترم کشورمون افتخار آفرینی کنن واسه ملت شریف ایران. آمین