سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش:

میزان تاثیر گذاری سوابق تحصیلی افزایش پیدا می کند

مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت : حذف کنکور ایده ایست که نیازمند تصویب مجلس بوده و قرار است به تدریج میزان تاثیر گذاری سوابق تحصیلی افزایش پیدا کند .

 سلطانیان مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش دوره دوم متوسطه نظری کشور    در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت : طبق اطلاعات سازمان سنجش بیش از ۸۵ درصد رشته های مؤسسه آموزش عالی دانشجو را بدون کنکور پذیرش می کنند

مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال های آینده قرار است سهم سوابق تحصیلی افزایش پیدا کند ، ادامه داد: در یک بازه زمانی سه ساله قرار است به تدریج سهم سوابق تحصیلی از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد برسد .

سلطانیان مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش دوره دوم متوسطه نظری کشور، با اشاره به یکی از محور های اصلی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گفت : استقرار پایه دوازدهم اولویت وزارت آموزش و پرورش است .

وی با اشاره به هدف تشکیل این گردهمایی ۲ روزه افزود : بررسی الزامات اجرایی در بحث استقرار پایه دوازدهم در حوزه نیروی انسانی و همچنین کیفیت بخشی به این پایه هدف این گردهمایی می باشد .

مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پایه دوازدهم به دلیل بحث کنکور ، امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی پایه خیلی مهمی است و باید به آن توجه ویژه ای کرد .

سلطانیان با اشاره به اولین اقدام انجام شده برای دانش آموزان این پایه گفت : استفاده از دبیران مجرب پیش دانشگاهی سال گذشته که ستون فقرات نیروی انسانی هستند اولین اقدام انجام شده است .

وی افزود : برنامه های کیفیت بخشی ما به پایه دوازدهم شامل کلاس های فوق برنامه و دوره های آموزشی کتاب های جدید التألیف برای همکاران مدنظر قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر توسعه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: کتاب های سال دوازدهم در سامانه اداره کل نشر و توضیع کتب درسی موجود است که دانش آموزان و دبیران می توانند فایل پی دی اف آن را تهیه کنند .

انتهای پیام /س

 استقرار مطلوب پایه دوازدهم ، اولویت آموزش و پرورش است

 
 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۲:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام این رشته سری دراز دارد . این وسط فقط دانش اموزانی که تو مناطق محرومن به حقشون ظلم میشه چون منابع و امکانات محدود و کمه با معلمان تبعیدی و اون گروه دانش اموزانی که تو شهد های بزرگن با وجود همه امکانات و معلمان سود میکنن .