سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

تکذیب بیماری وبا درثلاث باباجانی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیماری وبا در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی را رد کرد و گفت: علت مراجعه تعدادی از مردم این شهرستان به مراکز بهداشتی درمانی یک 'گاستروآنتریت' ساده (التهاب روده ) بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ابراهیم شکیبا  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:   تعدادی جزئی از بیماران با علائم اسهال و برخی هم با علائم تهوع در شهرستان ثلاث باباجانی به مراکز درمانی مراجعه کردند و بیماری به سرعت کنترل شد و در این مورد حتی یک نفر هم بستری نشد.

وی ادامه داد گفت: بیماری هم اکنون کنترل شده و هیچ گونه اپیدمی نداریم و در حال ارائه آموزش به مردم هستیم تا بیماری شعله ‌ور نشود.

شکیبا تصریح کرد: این بیماری وبا نبوده و در حد گاستروآنتریت (التهاب روده) بسیار ساده بوده است که برخی‌ها علائم اسهال و برخی استفراغ داشتند و به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: نمونه‌های بسیار زیادی از آب شهر هم از لحاظ باکتریال و ویرال آزمایش شده است و علاوه بر این موارد کلرسنجی‌های متعددی انجام‌ شده و حتی بازدیدهای میدانی و محلی از شهرک‌های اطراف، داخل شهر و جاهایی که به هر عنوان احساس کردیم که کانون بیماری باشد صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

رد هر گونه بیماری وبا در ثلاث باباجانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.