سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری بیش از 13 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 13 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شوهانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت هفت پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها 3543 خانوار روستایی با جمعیت 13 هزار و 547 نفر از آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد: از مهمترین پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح می‌شود، پروژه های آبرسانی سیاه کمر، تالاندشت، بیلوار، چشمه کبود، کندوله و چله و آبرسانی مجتمع دوآب(فاز اول) شهرستان کنگاور است.

به گفته شوهانی پروژه آبرسانی سیاه کمر شهرستان کرمانشاه با اعتبار 20 میلیارد ریال 105 خانوار با 399 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی تالاندشت شهرستان کرمانشاه نیز با 12 میلیارد ریال اعتبار برای 257 خانوار با 1021 نفر جمعیت تامین آب خواهد داشت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پروژه آبرسانی بیلوار شهرستان کرمانشاه هم با اعتبار 15 میلیارد ریال 190 خانوار با 786 نفر جمعیت را از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهد کرد.

شوهانی اعتبار پروژه آبرسانی چشمه کبود شهرستان کرمانشاه را نیز شش میلیارد ریال اعلام کرد که 1068 خانوار با 3947 نفر جمعیت را پوشش می‌دهد.

به گفته این مسئول، پروژه آبرسانی کندوله شهرستان روانسر نیز با اعتبار 2.5 میلیارد ریال 42 خانوار با 169 نفر جمعیت را از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهد کرد .

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی دوآب شهرستان کنگاور با اعتبار هشت میلیارد ریال 218 خانوار با 891 نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

شوهانی گفت: پروژه آبرسانی چله شهرستان گیلانغرب نیز با 95 میلیارد ریال اعتبار 1663 خانوار با 6334 نفر جمعیت را از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح هفت پروژه آبرسانی در هفته دولت

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.