سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات قهرمانی ووشو با شناخت برترین ‌ها

نایب رییس هیات ووشو خوزستان از پایان مسابقات قهرمانی ووشو نونهالان دختر استان با شناخت نفرات برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ندا نیسی، نایب رییس هیات ووشو خوزستان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو نونهالان دختر حکم انتخابی تیم خوزستان برای اعزام به مسابقات کشوری را داشت، اظهار کرد: این مسابقات مورخ 2 و 3 شهریور در رده سنی نونهالان دختر در بخش ساندا در آکادمی ووشو اهواز برگزار گردید و با شناخت برترین ها پایان یافت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور 60 ورزشکار از تیم های ماهشهر، اهواز، ایذه، باشگاه انصار المهدی، بهبهان، اندیمشک، بندرامام، امیدیه، شهرک طالقانی، شهر چمران، سردشت زیدون، چمگلک و الوار اهواز برگزار شد، بیان داشت: در پایان این رقابت ها، تیم ماهشهر با کسب ٢ طلا، 3 نقره و ٢ برنز به مقام اول رسید، ضمن اینکه تیم ایذه با کسب ٢ طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد، همچنین تیم اهواز با ٢ طلا و یک نقره مقام سوم را کسب نمود.

نیسی در ادامه تصریح کرد: در وزن ٢٢- کیلوگرم این مسابقات، آنا افضلی و زهرا زکوی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند، همچنین رقیه احمدی نژاد و بیتا شهروئی موفق شدند عنوان سوم مشترک را کسب نمایند، در وزن ٢٤- کیلوگرم نیز مبینا عبادی منش و هلنا شهبازی اول و دوم شدند، همچنین هستی صیدی و پارمیس طیبی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان اذعان داشت: در وزن ٢٧- کیلوگرم، کیمیا قاسمی اول شد، نگین حسینی دوم، مریم محمدی و آتوسا فرهاد نژاد هر دو سوم شدند، در وزن٣٠- کیلوگرم پانیذ نوذری اول، هستی مهریان دوم و فاطمه حسینی به مقام سوم رسیدند و در وزن ٣٣- کیلوگرم الهه رضایی و فاطمه خلف نژاد اول و دوم شدند، همچنین مهدیه صیدی و اسرا اولادی مشترک به مقام سوم رسیدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در وزن ٣٦- کیلوگرم اسما پشتی پور به مقام اول رسید، راحله رابین و مائده نصیری مقام دوم و سوم را کسب کردند. در وزن ٣٩ کیلوگرم سارا پشتی پور و سانیا نیک اول و دوم شدند و درسا جهانگیری و ضحی مطور مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن ٤٢- کیلوگرم ستایش نجفیان، فاطمه هاشمی و عسل عبدولی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در وزن ٤٥- کیلوگرم وانیا یعقوبی و رکسانا احمدی عنوان های اول و دوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو

برچسب ها: ورزش و جوانان ، ووشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.