سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان جوانرود دارای درجه اعتبار بخشی یک است

رياست بيمارستان حضرت رسول (ص)جوانرود گفت : بیمارستان جوانرود از محدود بیمارستانهای استان کرمانشاه می باشد که درجه اعتبار بخشی آن یک می باشد .

روناك احمدی رياست بيمارستان حضرت رسول (ص)جوانروددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : بیمارستان جوانرود از محدود بیمارستانهای استان کرمانشاه می باشد که درجه اعتبار بخشی آن یک می باشد و کار خدمات رسانی به شهرستانهای اورمانات را برعهده دارد وتخصص های زنان وزایمان ،قلب وعروق ، مغز واعصاب ، جراحی عمومی ، ارتوپدی ، چشم ،گوش وحلق وبینی ، داخلی وروان در این مرکز فعال می باشند .

وی گفت : اکثر بیمارانی که مراجعه می نمایند کار درمان آنها انجام می گیرد بعضی تخصصها مثل ارولوژی نداریم در بعضی از تخصص ها هم با توجه به شلوغی و ازدحام بیماران ما با مشکل روبرو هستیم (رادیولوژی) امیدواریم با همت مسئولین در این ضمینه چاره ای اندیشیده شود.

احمدی افزود : 94 تخت فعال داریم، اشتغال بیمارستان حدود 75 درصد می باشد در ماه حدود 950 بیمار بستری و 13000بیمار سرپایی به بیمارستان مراجعه می نمایند.

وی افزود : در ماه حدود 180 زایمان و550 عمل جراحی در بیمارستان انجام میگیرد و با اجرای طرح سلامت درصد سزارین به پایین تر از 30 درصد کاهش یافته است .

احمدی ادامه داد : بیمارستان مجهز به تجهیزاتی مانند سی تی اسن ،رادیولوژی دیجیتال ، سی ارم ، سونوگرافی ،اکو کادیوگرافی و نوار مغز ونوار عضله می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

با اجرای طرح سلامت درصد سزارین بیمارستان جوانرود به پایین تر از 30 درصد کاهش یافته است

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.