سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شورای اداری رامسر بصورت ویدئو کنفرانس

شورای اداری دهه فجر امسال باید بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور تحقق دولت الکترونیک در هفته دولت با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی ارتباط ویدئو کنفرانس فرمانداری با ادارات مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم آغاز به کار این پروژه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر و پیشکسوتان عرصه خدمت رسانی باید الگو‌های همه مسئولین باشند، گفت: با تلاش مدیران و کارمندان و همراهی و مشارکت مردم اقدامات بسیار خوبی در شهرستان رامسر انجام شده است.

وی افزود: علی رقم همه تنگنا‌های مالی در سال جاری اقدامات بسیار خوبی در شهرستان رامسر انجام شده و درحال انجام است که تعدادی از این اقدامات در هفته دولت مورد بهره برداری قرار میگیرد.

آزاد با بیان اینکه نباید انتظار داشت همه مسائل و مشکلات یک شبه حل شود گفت: ما باید بصورت مداوم و بابرنامه برای توسعه شهرستان گام‌های موثری برداریم که در این راستا نیاز است مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌ های اجرایی با مدیریت جهادی و شبانه روزی فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر از ارتباط ویدئو کنفرانس فرمانداری با سازمان و نهاد‌ها به عنوان اولین پروژه هفته دولت اشاره کرد و با بیان اینکه تا پایان شهریور، ۱۰ اداره و تا پایان سال همه ادارات باید به ارتباط ویدئو کنفرانس متصل شوند گفت:: در تلاشیم سیستم اتوماسیون اداری بین مجموعه دستگاه‌ ها و سازمان‌ ها را در جهت تسهیل در روند اداری و افزایش رضایتمندی مردم انجام دهیم.

آزاد گفت: صرفه جویی در وقت، ارتباط سریع و ایمن، بحث هوشمندسازی در بستر فیبر، تجهیزات پسیو و عدم نیاز به برق، ایجاد بستر شبکه دولت، بحث دولت الکترونیک، آینده نگری تکنولوژی و زیرساخت شهری از مزایای ویدئو کنفرانس اداری است.

وی با بیان اینکه جز اولین فرمانداری‌ هایی در کشور هستیم که این سیستم را مورد بهره برداری قرار داده است گفت:: استفاده از تکنولوژی باید در دستور کار همه دستگاه‌ ها قرار بگیرد تا شفاف سازی و ارائه خدمات با کیفیت و کم هزینه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/ م

تحقق دولت الکترونیک با برگزاری شورای اداری رامسر بصورت ویدئو کنفرانس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.