سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی در جنگل‌های روستای "پیله و سلسی" مریوان ۴ کشته برجای گذاشت/ آتش سوزی مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف روستای "پیله و سلسی" این شهرستان ۴ کشته برجای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل منوچهری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان ، از آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف روستای پیله و سلسی این شهرستان خبرداد و گفت: متأسفانه به دنبال آتش‌سوزی جدی که در جنگل‌های اطراف روستای پیله و سلسی این شهرستان رخ داد، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: دو نفر از افراد فوت شده از نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان تصریح کرد: شدت و گسترش آتش‌سوزی به حدی بالاست که احتمال دارد چندین نفر دیگر نیز خفه شده باشند.

منوچهری افزود: هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست.

اسامی جان‌باختگان آتش‌سوزی روستای "پیله و سلسی" مریوان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اسامی جان‌باختگان آتش‌سوزی جنگل‌های اطراف روستای پیله و سلسی این شهرستان را اعلام کرد.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان  تصریح کرد: در این آتش‌سوزی 4 نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند، که اسامی آنان به‌شرح زیر است:

1- محمد پژوهی فرزند احمد

2- رحمت حکیمی‌نیا فرزند امین

3- شریف باجور فرزند بایزید

4- امید حسین‌زاده (کهنه‌پوشی) فرزند احمد

 

آتش‌سوزی جنگل‌های روستای "پیله و سلسی" مریوان مهار شد

اسماعیل منوچهری   رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان  از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های اطراف روستای پیله و سلسی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این آتش‌سوزی از ظهر امروز آغاز شد و با کمک نیروهای منابع‌طبیعی و تلاش نیروهای مردمی هم‌اکنون به طور کامل مهار شد.

وی افزود: امروز نیروهای امدادی و مردمی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی جهت مهار آتش در محل آتش‌سوزی حضور یافتند و برای مقابله با این حادثه تمام خدمات و امکانات بسیج شده بود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.