سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از برنامه‌های مهم امسال است

استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌ها یکی از برنامه‌های مهم امسال است که در این راستا یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دشتستان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از برنامه‌های مهم امسال است اظهار داشت: یکی از سیاست‌هایی که امسال در اولویت برنامه‌ها قرار دارد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در این راستا اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافت.

وی از تحقق برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در هفته دولت خبرداد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هدف‌گذاری امسال افتتاح پروژه‌های نیمه تمام است که امروز شاهد افتتاح این پروژه‌ها در نقاط مختلف استان هستیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت و دهه فجر خاطر نشان کرد: برای افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر برنامه‌ریزی که برای هفته دولت انجام شد مورد توجه قرار می‌گیرد.

گراوند با بیان اینکه دولت با همه مشکلات اعتباری و محدودیت مالی زمینه تسریع تکمیل پروژه‌ها را فراهم کرده است افزود: در این راستا یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر آماده بهره‌برداری است.

وی، از افتتاح ۱۳۸ پروژه در دشتستان خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت در این ایام ۱۳۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ م

۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر آماده بهره‌برداری است

برچسب ها: صنعت ، حقوق شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.