سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی های آسیایی جاکارتا 2018- اندونزی

نتایج نمایندگان قایقرانی بادبانی ایران در جاکارتا

نمایندگان قایقرانی بادبانی کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا 2018، پنج دور از مسابقتشان را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسابقات قایقرانی بادبانی هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی دیروز جمعه (2 شهریور) آغاز شد و 2 دور از این مسابقات برگزار شد. در ادامه این مسابقات امروز (3 شهریور) 2 نماینده کشورمان مسعود جانی نسب و نیما رهبری به ترتیب در کلاس های Laser standard و Laser 4.7  به مصاف حریفان خود رفتند.

مسعود جانی‌نسب در کلاس Laser standard، دور سوم این مسابقات در رتبه دوازدهم، دور چهارم در رتبه سیزدهم و دور پنجم در رتبه چهاردهم قرار گرفت. جانی نسب در مجموع تا این مرحله در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نیما رهبری در کلاس Laser 4.7 ، نیما رهبری در دور سوم این سابقات در رتبه نوزدهم، دور چهارم در رتبه شانزدهم و دور پنجم در رتبه هفدهم قرار گرفت. رهبری در مجموع تا این مرحله در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

مدال نقره برای روئینگ ۲ نفره بانوان 

مکان پنجم برای روئینگ ۲ نفره آقایان


انتهای پیام/

نتیجه ورزشکاران قایقرانی بادبانی تا پایان دور پنجم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.