سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده بازگشت علی کریمی به باشگاه سپیدرود

علی کریمی درحالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود معرفی شد که گفته می‌شود او مالک جدید این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی روز پنج شنبه علی کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرورد رشت انتخاب شد که وضعیت مالکیت این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.

شنیده می‌شود مالک جدید باشگاه سپیدرودرشت، علی کریمی است و این مربی که پیش از این هم به کمک برخی دوستانش قصد خرید سپیدرود را داشت سرانجام برای در اختیار گرفتن این باشگاه وارد عمل شد.

البته در ظاهر شخص دیگری مالک این باشگاه است، اما شنیده می‌شود که خود علی کریمی مالک است و پیشکسوت پرسپولیس به دلیل اینکه نمی‌خواهد نامش به عنوان مالک مطرح شود، فرد دیگری را مالک سپیدرود معرفی کرده است.

مریم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره مالکیت باشگاه سپیدرودرشت و شایعات اخیر گفت: علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود رشت نیست بلکه یکی از دوستان علی کریمی مالکیت این باشگاه را در اختیار دارد و علی کریمی به عنوان نماینده این شخص انتخاب شده است و تا وقتی که مالک جدید مبلغ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را پرداخت نکند، نام مالک رسانه‌ای نخواهد شد.

این در حالی است که جواد تن زاده مالک سابق باشگاه سپیدرودرشت در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشت شما به عنوان مالک تیم سپیدرودرشت موافقت شده است، گفت: باتوجه به جلسه هفته گذشته و بر اساس اسناد معتبر با مالکیت من موافقت شده و شرکت سپیدرود به عنوان یک شرکت خصوصی و پروانه مالکیت سپیدرود به نام من است، اما قطعاً برای بازگشت شرط دارم. شرطم هم این است تمام هزینه‌هایی که در این مدت به باشگاه سپیدرود تحمیل شده، بر عهده کسانی است که تحت عنوان گروه محمد نوین به باشگاه آمدند.

وی تصریح کرد: افرادی که در وهله اول، آقای نوین را معرفی کردند، فراموش شدند. این افراد باید به مردم معرفی شوند. باید مشخص شود چه کسانی حلقه نابودی سپیدرود را تشکیل دادند. بازهم اعلام می‌کنم، به شرطی به سپیدرود باز می‌گردم که تمام این افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند. من به قربانعلی الماسخاله رئیس هئیت فوتبال استان گیلان هم گفته‌ام باید در این راه به ما کمک کند. حاضریم همه هزینه‌ها را برای بازگشت سرخ پوشان به دوران خوبش پرداخت کنیم، اما به شرطی که اول تمام بازیکنانی که به صورت پولی و توسط دلال‌ها به تیم آمده‌اند، اخراج شوند و ضرروزیانی که به تیم وارد شده را هم نمی‌پذیریم. از هیئت فوتبال و الماسخاله درخواست کرده ایم ما را در این زمینه کمک کنند.

تن زاده گفت: برخی از آقایان، سپیدرود را نابود کردند و ما الان با آن‌ها کار داریم. باید این افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند. این افراد نامردانی هستند که به سپیدرود ضربه زدند.


بیشتر بخوانید: سرمربی موقت تیم فوتبال سپیدرود مشخص شد


انتهای پیام/

وضعیت مبهم مالکیت باشگاه سپیدرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.