سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

مانور موتورسیکلت سواران قانونمند در قم برگزار شد

مانور موتوسیکلت سواران قانومند صبح امروز با حضورجوانان استان در راهنمایی و رانندگی با حضور رئیس پلیس راهور برگزارشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ حسن میرقیصری سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم درحاشیه مانور موتورسواران قانونمند در قم،گفت: این مانور به همت پلیس راهور استان و با پیام «رعایت قوانین و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی» برگزار می‌شود.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم  اجرای مانور موتور سواران قانونمند که باهدف فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی و رعایت کردن مقررات راهنمایی و رانندگی انجام و درراستای کاهش تصادفات با موتورسیکلت انجام شد.

رئیس راهور استان هم در این خصوص گفت: در طی پنج ماه اخیر امسال در اماری که به دستمان رسیده 52 درصد از تصادفات که داشتیم مختص به راکبان موتورسیکلت می باشد.

وی در ادامه با بیان این که در ۵ ماهه نخست سال جاری موتورسواران ۵۲ درصد از تصادفات در قم را به خود اختصاص داده‌اند، اضافه کرد: ۸۶ درصد از موتورسواران فاقد گواهینامه بودند که متحمل جراحات و صدمات بالایی شده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: تصادفاتی که رخ می دهد 86 دررصد انها از کلاه ایمنی استفاده نکرده و باعث اتفاقات تلخ و حتی منجر به مرگ راکب شده است.سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با بیان این که آرزوی پلیس شهر بدون حادثه رانندگی است، بیشترین علت تصادفات موتورسواران را در قم عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عبور از چراغ قرمز و حرکت در جهت خلاف مسیر عنوان کرد.

سرهنگ میرقیصری با بیان این که تاکید برای استفاده از کلاه ایمنی برای حفظ جان موتورسوار است،بیان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری موتورسواران ۱۵ تا ۱۸ سال، بیشترین مجروحان حوادث رانندگی در قم را تشکیل داده که فاقد گواهینامه بوده‌اند.

انتهای پیام/ح

مانورموتورسیکلت سواران قانونمند در قم برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.