سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی تیم ارژن شیراز به لیگ برتر کاراته کشور

تیم کاراته ارژن شیراز به دور دوم لیگ برتر کاراته کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛صلواتی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در دیدار‌های هفته دوم این رقابت‌های کاراته کشور که با حضور ۳۲ تیم برگزار شد، تیم‌های برتر هر گروه معرفی و ۲ تیم از هر گروه به دور دوم راه یافتند.

وی بیان کرد: از گروه یک، باشگاه ورزشی مقاومت و هیئت کاراته قرچک، از گروه ۲ هیات کاراته گلستان و لبنیات ارژن شیراز، از گروه ۳ هیات کاراته اصفهان و پاس کن شین کان، از گروه ۴ عقاب شوبوکان وهیات کاراته سمنان، از گروه ۵ موسسه واکسن سازی رازی و شهرداری شهرقدس، از گروه ۶ هیات کاراته زنجان و تخت جمشید و از گروه ۸ پاس قم و شهرداری بندرانزلی به دور دوم صعود کردند.

کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه دیدار باشگاه انقلاب قم با تیم‌های هیئت کاراته خراسان رضوی، اسکلت بتنی ایران و لوازم یدکی ملت مرکزی از گروه ۷ به هفته بعد موکول شد، افزود: در این مسابقات از هیئت کاراته خراسان رضوی امیر اسلامی به عنوان بهترین بازیکن به مربیگری هادی امیری شناخته شد.

صلواتی ادامه داد: هیئت کاراته بوشهر به مربیگری صادق عباسی تیم اخلاق و ایمان گل محمدی ازهیئت کاراته اصفهان به عنوان بهترین مربی هفته معرفی شد.
انتهای پیام/ت

صعود تیم ارژن شیراز به لیگ برتر کاراته کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.