انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
گاهی برخی برای تبلیغ کالایی که روی دست فروشنده مانده متوسل به بیان خواص آن می شوند و اینگونه به صورت غیر مستقیم تبلیغ آن کالا را انجام می دهند!
خواصی که برای موز گفته شده شاید در موزهای رسیده بر درخت وجود داشته باشد یعنی همان موزهایی که در دوره گذشته بر روی گاری دستی فروخته می شد و عطر آن از چندین متری به مشام می رسید، آنهایی که سن 50 تا 60 سال به بالا دارند تجربه خوردن آن را دارند، نسل جدید از همان کودکی با موزهایی روبرو شده اند که سبز و کال از درخت چیده شده و هیچ عطر و بویی ندارد و تا اندازه ای نیز مزه آن زننده است تنها خاصیت مهم این موزهای کال و نرسیده فقط پر کردن جیب تاجران موز است. پیشنهاد من به مسئولین کشور برای اینکه نسل جدید نیز با عطر و طعم موز رسیده آشنا شوند این است که موز بصورت پیش فروش وارد کشور و یا از منابع داخلی تأمین شود تا تجار و فروشندگان اطمینان داشته باشند در مدت زمان فروش نخواهد گندید. سیستم پیش فروش باید هرمی باشد یعنی مصرف کنندگان به فروشندگان جزء درخواست خرید داده و مبلغ آن را پرداخت کنند و فروشنده جزء به فروشنده کل... تا جایی که درخواست به مزرعه موز برسد.
موز کیلوی چند هست میدانی 12هزار تومان؟