سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی؛

تشریح برنامه‌های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در هفته دولت

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت:در هفته دولت در خراسان رضوی، از ۸ طرح در حوزه دامپزشکی در قالب افتتاح، راه اندازی و بازسازی پروژه‌های مرتبط در خراسان رضوی بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ احمد شریعتی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی اشتغالزایی طرح‌های یادشده را ۲۷ نفر مستقیم و ۷۵ نفر غیر مستقیم ذکر کرد و تصریح کرد:افتتاح بیمارستان تخصصی دام کوچک، افتتاح مرکز بسته بندی گوشت قرمز، بهینه سازی کشتارگاه‌های دام و طیور و نیز ارتقای سطح کیفی خدمات آزمایشگاهی از جمله طرح‌های یادشده است.

شریعتی گفت:علاوه بر موارد یادشده، هجدهمین دوره مسابقات ورزشی اداره کل دامپزشکی استان نیز همزمان با هفته دولت در تربت حیدریه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نیز با حضور ورزشکاران بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: دیدار با تشکل‌های مرتبط، دیدار بدون واسطه با مردم و تولیدکنندگان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با بخش خصوصی، حضور در مناطق روستایی و عشایری و برگزاری مراسم هفته دولت از جمله سایر برنامه‌های اداره کل دامپزشکی استان در هفته دولت خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

به مناسبت هفته دولت برنامه های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تشریح شد

برچسب ها: دامپزشکی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.