سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

توقف یک روزه خرید و فروش در بازار ارز

طبق گزارش‌های میدانی از بازار آزاد ارز، صرافی‌ها امروز هیچ خرید و فروشی را انجام نداده اند.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق بررسی های صورت گرفته  معاملات بازار ارز تاکنون متوقف شده و صرافی های مجاز هیچگونه  خرید و فروشی انجام نداده اند.

 یک از این صرافی ها  در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه اظهار کرد: طبق بخشنامه اعلامی بانک مرکزی امروز تنها ارز مسافری فروش داشته ایم  که تعداد زیادی از این مسافران دانشجو و باقی آن ها مسافرت های تجاری وتفریحی بوده اند.

یکی دیگر از صرافی ها نیز می گوید: از صبح امروز هیچ خرید و فروشی صورت نگرفته است  اما آن طور که توافق شده است  قیمت یورو در بازار 12 هزار و 200 تومان و همچنین دلار 10 هزار 300 تومان بود.

این موضوع توسط تعداد دیگری از صرافان نیز تایید و در نهایت خبر توقف خرید و فروش ارز در بازار تایید شد.در نتیجه  معاملات امروز بازار ارز  به خواب  یک روزه فرو رفته و بنا به گفته صرافان به نظر می رسد این روند در این هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

معاملات بازار آزاد ارز متوقف شد

برچسب ها: معاملات بازار ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
بایدخریدوفروش بخش دولتی وخصوصی بادلارویوروممنوع شودوباهرکشوری که معاملات انجام میشودباپول ایران وپول کشورمقابل انجام شودوامورات شخصی مانندسفرهاباارزدلخواه وآزادباشد.3/6/1397
محمد
۱۸:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
چه خبره دلار 10 هزار تومنی ...!!!!یعنی یه قطعه ی 100 دلاری که بخوای بخری باید یک میلیون تومن پول بدی جدا از گمرک و مالیاتش .....!!!!!!!!!
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اصلا باید صراف ها را به خطر این که به پول حرام دست میزنند باید مجازات کرد
اشنا
۲۱:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
پول حرام !! با این ذهنیت زیبای شما واقعا ما به قله های پیشرفت میرسیم.
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
صرافی ها چه گناهی دارند این مسئولان هستن که سال قبل با پایین آوردن سود بانکی باعث شد مردم پولشان را به سمت ارز خارجی و سکه ببرند