سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریابکوف: غربی‌ها برای تغییر نظام سوریه به دنبال بهانه‌های جدید هستند/ آمریکا به جز تهدید زبان دیگری ندارد

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد غربی‌ها برای تغییر نظام سوریه به دنبال بهانه‌های جدید هستند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، اعلام کرد غربی‌ها برای تغییر نظام سوریه به دنبال بهانه‌های جدید هستند، اما روسیه برای مقابله با سناریو‌های جدید آماده است.

او افزود: سخنان تهدیدآمیز جان بولتون را درباره سوریه شنیدیم. ظاهرا آمریکا به جز زبان تهدید زبان دیگری ندارد.

معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات جنگ طلبانه مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه در صورتی که دمشق از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند واشنگتن آماده استفاده از زور و اقدام نظامی است، به آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها توصیه کرد از اقدامات بی خردانه خودداری کنند.

این دیپلمات روس تاکید کرد: "هر بار که نشانه‌های تثبیت اوضاع، بازگشت زندگی به وضع عادی و نزدیک شدن به نابودی قطعی پناهگاه‌های تروریست‌ها در سوریه دیده می‌شود آمریکا و متحدانش به اقدامات غیرقابل قبول و کاملا غیرمنتظره برای به شکست کشاندن این روند‌های مثبت متوسل می‌شوند".

او گفت: "اقدامات تحریک آمیز ابزار اصلی آمریکا برای چنین وضعی است. واشنگتن در چارچوب این اقدامات تحریک آمیز به یگان‌های نظامی زمینی و تشکیلاتی مانند کلاه سفید‌ها متوسل می‌شود که به صورت خشونت آمیز و بی درنگ از مواد سمی استفاده می‌کنند تا مسئولیت آن را متوجه دولت مشروع سوریه و کسانی کند که از دمشق در مبارزه با تروریسم حمایت می‌کنند. ما احتمالا در آستانه تکرار این سناریو قرار داریم. ما شاهد ضرب الاجل‌ها از سوی واشنگتن هستیم. اما این چیزی نیست که تاثیری بر عزم ما در ادامه تلاش برای انهدام پناهگاه تروریست‌ها در سوریه و عادی سازی زندگی در سوریه داشته باشد".

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.