سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمی از اصفهان در مرحله نیمه نهایی جشنواره Iranian film festival سانفرانسیکو

فیلم کوتاه "او" به مرحله نيمه نهایی یازدهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیکو راه یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فیلم کوتاه " او" نخستین تجربه مسعود طهماسبی هنرمند اصفهانی است و به دنیای ذهن دختر بچه ای هشت ساله می پردازد که می خواهد طبیعت را بشناسد و به حقیقت زندگی و مرگ پی ببرد. او در دنیای ذهن خود به دنبال مفهومی می گردد که به پرسش هایش پاسخ بدهد.
طهماسبی از اعضای فعال پاتوق فیلم کوتاه اصفهان و فارغ التحصیل انجمن سینمای جوانان اصفهان است و پیش از این، مجموعه شعر "می خواستم درخت انارت باشم" از وی منتشر شده است.
فیلم کوتاه "او" که در یازدهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به مرحله نيمه نهایی راه یافته است، پیش از این در جشنواره CortoNero ناپل ایتالیا حضور داشت.
گفتنی است جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو نخستین جشنواره فیلم های ایرانی مستقل خارج از کشور است که در سال 2008 آغاز به کار کرد و فیلم های سینمایی و کوتاه مستقلی که توسط فیلمسازان ایرانی یا درباره ایران ساخته شده اند در آن به نمایش در می آید.
یازدهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو 22 و 23 سپتامبر برابر با 31 شهریور و 1 مهر در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

انتهای پیام / س

ساخت فیلم کوتاه در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.