سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مرشد همدانی در جشنواره سراسری نقالان علوی

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: از مرشد مهدی چایانی در جشنواره سراسری نقالان علوی تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیمور آقامحمدی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان بیان کرد: یک اثر از همدان به مرحله‌ پایانی جشنواره تئاتر «تیرنگ» که به همت حوزه‌ هنری استان مازندران برگزار می‌شود راه یافته است.

وی افزود: رضا فقیهی، با اثر پژوهشی «مهره ریزان»، با 2 بازیگر در بخش پژوهشی از همدان در پانزدهمین جشنواره‌ تئاتر تیرنگ حضور خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان ادامه داد: همدان همچنین در سومین ‌جشنواره‌ سراسری نقالی و پرده‌ خوانی غدیر «نقالان علوی» نماینده خواهد داشت.

آقا محمدی افزود: این جشنواره تا ۶ شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد و۱۲۰ اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال و از میان آن‌ها حدود ۶۰ اثر مورد قبول قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ادامه از میان این ۶۰ اثر با بازبینی‌های انجام شده از فیلم‌ها و اجراهای زنده در تهران، ۳۱ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در پایان گفت: مرشد مهدی چایانی به عنوان داور در این جشنواره حضور خواهد داشت و قرار است در اختتامیه‌ این جشنواره از وی به عنوان پیشکسوت این عرصه تقدیر شود.

انتهای پیام/ب

تقدیر از مرشد همدانی در جشنواره سراسری نقالان علوی

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.