سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار فارس؛

بهره برداری از ۶ طرح عمرانی در سپیدان

۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با حضور استاندار فارس در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با حضور استاندار فارس در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

تکمیل آبرسانی به مجموعه شهدای خفری در بخش مرکزی سپیدان با ساخت ۱۳ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۹۲۵ متر مکعب، حفر یک حلقه چاه آبی با دبی ۱۱ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۳۴ و نیم کیلومتر بخشی از این طرح‌ها است.

همچنین اجرای شبکه داخلی آب روستا‌ها به طول ۲۹ و نیم کیلومتر، ساخت دو باب موتور خانه، ساخت ۱۹ باب حوضچه شیر آلات و احداث ۹ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۴۶۵ متر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گفته استاندار فارس با افتتاح این طرح‌ها ۲۲ روستا از دهستان خفری با جمعیتی افزون بر ۳۸۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

تبادار افزود: همچنین با افتتاح پروژه برق رسانی به روستای سهلکی دهستان شش پیر در بخش مرکزی، ۲۰ خانوار این روستا از نعمت برق برخوردار شدند.

وی بیان کرد: افتتاح کارخانه تولید پریفرم تولید کننده اولیه ظروف آب معدنی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی ۳۰ نفر بصورت مستقیم یکی دیگر از این طرح‌ها است.

تبادار اظهار کرد: افتتاح پروژه انتقال برق فشار قوی به طول ۱۲ کیلومتر و بهره برداری از طرح پایگاه امداد جاده‌ای ستاره دالین یادمان امدادگر شهید رضا محمودی با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه در زمینی به مساحت هزار متر مربع از دیگر طرح‌های عمرانی در این شهرستان است.

استاندار فارس تصریح کرد: افتتاح طرح گاز رسانی به روستای شول در بخش همایجان شامل اجرای ۵ هزار و ۶۰۰ متر شبکه گاز رسانی و برخورداری ۶۴ خانوار از نعمت گاز یکی دیگر از طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

برای ساخت و تکمیل این طرح‌ها، ۱۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

افتتاح طرح های عمرانی در سپیدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.