سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ دسته یک فوتبال

تقابل بهترین و بدترین خط دفاع در شیراز

قشقایی شیراز مقابل پرسپولیس پاکدشت محکوم به کسب بردی خانگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم قشقایی شیراز از ساعت ۱۹ امروز به میزبانی ورزشگاه پارس رودرروی پرسپولیس پاکدشت قرار می‌گیرد.

قشقایی در هفته دوم میزبان خود ملوان بندرانزلی را با تساوی یک-یک متوقف کرد و نخستین امتیاز خود در این رقابت‌ها را بدست آورد.
پرسپولیس پاکدشت هم که امسال با هدایت فرهاد کاظمی در این رقابت‌ها حضور یافته با ۴ امتیاز، رده دوم را در اختیار دارد و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

نماینده فارس در هفته سوم با سرمربی جدید خود ابراهیم طالبی برای کسب نخستین برد خانگی مقابل پرسپولیس پاکدشت صف آرایی می‌کند.
پرسپولیس پاکدشت با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران، سهمیه حضور در لیگ دسته یک را به دست آورده و قشقایی شیراز هم با خریدامتیاز برق جدید، امسال را در این مسابقات شرکت کرده است.

موضوع انتقال امتیاز قشقایی به برق این روز‌ها مورد توجه سازمان لیگ قرار گرفته و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابت‌ها، پایان هفته دوم را آخرین فرصت قشقایی برای پرداخت بدهی‌های برق جدید اعلام کرده بود.

اشکان نجف پور مدیرعامل قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نیز در این خصوص گفت: وقتی برای پرداختن به شایعات نداریم، موضوعی برای نگرانی وجود ندارد و ما در هفته سوم با نام قشقایی وارد زمین خواهیم شد و تمرینات تیم هم بطور منظم برگزار و همه چیز برای کسب نتیجه‌ای مناسب مقابل پرسپولیس پاکدشت مهیاست.

وی إضافه کرد: مراحل واگذاری امتیاز برق به قشقایی انجام شده و قرارداد بازیکنان به نام باشگاه قشقایی ثبت و کارت بازیکنان صادر شده است.
تا پایان هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قشقایی شیراز ضعیف‌ترین خط دفاعی را با پنج گل خورده در اختیار دارد و سرخپوشان پاکدشت بهترین خط حمله رقابت‌ها را با شش گل زده از آن خود کرده أند.

امیرمحمد پناهی مهاجم سرخپوشان پاکدشت و حسین مهری مهاجم قشقایی به علت مصدومیت بازی این هفته تیم هایشان را از دست دادند.

مجید محمدی و کمک هایش رحیم حاجیلو و محسن بابایی بازی قشقایی شیراز و پرسپولیس پاکدشت را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

مصاف قشقایی شیراز مقابل پرسپولیس پاکدشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.