سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکان حافظان گوهر ناب سلامت هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پزشکان حافظان گوهر ناب سلامت هستند و مردم خصوصی ترین زوایای زندگی خود را بدون ترس و دلهره به پزشکان بیان‌می کنند .

دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : پزشکان حافظان گوهر ناب سلامت هستند و مردم خصوصی ترین زوایای زندگی خود را بدون ترس و دلهره به پزشکان بیان‌می کنند و این امر رشته پزشکی را تبدیل به یک رشته عاطفی و انسانی نموده و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی گفت : پزشکان همواره در کنار مردم بوده اند و پا به پای آنان در زمان های مختلف چون جنگ تحمیلی ، زلزله و ... خدمات ارزشمندی را انجام داده اند.

مرادی افزود : در گرانی های اخیر همه مشاغل تعرفه های خود را افزایش دادند، اما جامعه پزشکی به خود اجازه نداد این مساله را مطرح کند و حتی در برخی موارد در مطب ها تخفیف بیشتری هم به نیازمندادن داده شد.

وی افزود :  طبیعی است که در حدود ۲۰ درصد پرشکان که جزو بزرگان و پیش کسوتان هستند درآمد مناسبی داشته باشند و هرجای دیگر هم‌ اگر بودند همین طور بود ولی اکثر همکاران درآمدهای کمی دارند و حتی تامین مسایل اولیه زندگی برایشان دشوار است ، اما با مناعت طبع خدمت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بیشترین ارتباط و صمیمانه ترین دوستی را در حال حاضر دارند.

مرادی گفت : با توجه به شرایط ویژه ای که در جریان آن هستیم‌ به همکاری و همدلی بیشتری نیاز داریم و بهتر آن است که درخواست های مکرر و غیر ضروری خدمات پزشکی را کاهش دهیم و از معاینه فیزیکی و شرح حال گیری بیشتر بهره ببریم.

وی افزود : به مدیریت مصرف دارو با توجه به گرانی ارز و تحریم ها و سو استفاده احتمالی سودجویان بیشتر توجه کنیم . تجویز داروها به صورت طولانی نباشد ، داروهایی که دارای همپوشانی بوده ، یا غیر ضرور هستند و یا داروهای خارجی تجویز نشود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پزشکی یک رشته عاطفی و انسانی است

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.