سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه خبرداد:

خبرهای خوش برای کرمانشاه در حوزه درمان

استاندار کرمانشاه گفت : خبرهای خوبی از سرمایه گذاری خارجی در استان خصوصا حوزه درمان در راه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه گفت : امسال ۶۷۲ پروژه با اعتبار ۱۳۵۹ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح خواهدشد.

وی گفت : تا امروز ؛ ۷۰۲۴ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده بازسازی و تکمیل شده است.

بازوند افزود :  ۲۲۰۰۰ واحد مسکونی نوع یک و دو تا امروز در مناطق زلزله زده تعمیر شده است . این عدد در مسکن های تخریبی نوع سه بیش از ۲۸۰۰۰ واحد است‌.

وی افزود : در سه ماهه اول سال ۹۷ شاهد توقف رشد نرخ بیکاری در استان بوده ایم و حتی مقداری شاهد کاهش این نرخ هم بوده ایم . اما انباشت آمار بیکاری آنقدر زیاد است که این رشد چندان به چشم نمی آید.

استاندار کرمانشاه گفت : سخت گیری و بروکراسی های دست و پاگیر اداری باید از سر راه سرمایه گذار برداشته شود . راه برون رفت از مشگلات استان توسعه ی سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد : خبرهای خوبی از سرمایه گذاری خارجی در استان در راه است که مخصوصا در حوزه بهداشت درمان ؛ مردم آن را خواهند دید.

بازوند افزود : وضعیت صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد رشد ریالی داشته است.

وی گفت : ادبیات غالب نظام اداری و اجرایی استان باید توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان و حمایت از سرمایه گذاران متعهد و مقبول برای بهبود معیشت مردم باشد.

بازوند افزود :  جنگ روانی که امروز استکبار علیه ملت آگاه ایران اسلامی راه انداخته است ، با هوشیاری همیشگی مردم نقش بر آب است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

در سه ماهه اول سال ۹۷ شاهد توقف رشد نرخ بیکاری در استان بوده ایم

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.