سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: از بازیکنانم راضی نیستم / مشکلات مالی تمرکز را از ما گرفته است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان ما تلاش خود را کردند، اما بعد از دریافت گل از آن‌ها راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: قبل از اینکه سایپا به ما گل بزند همه مسائل خوب پیش می‌رفت، با توجه به شرایط بد روحی بازیکنان سایپا به علت نتایج ضعیف هفته‌های قبل ما بهتر از حریف توپ را به گردش در می‌آوردیم، اما زمین یک نیمه اش کیفیت خوبی نداشت و امیدوارم وضعیت این زمین در آینده بهتر شود. بعد از گل سایپا بازیکنان این تیم از لحاظ روحی بهتر شدند و از بازیکنان ما بهتر بازی کردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان ما نیز تلاش خود را کردند، اما بعد از دریافت گل از بازیکنانم راضی نیستم.

مجبور شدیم بازی مستقیم برابر سایپا ارائه بدهیم

او درباره اینکه بازی جذابی را شاهد نبودیم، گفت: زمین کیفیتش مناسب نبود و زمانی که زمین خراب باشد این اتفاقات رخ می‌دهد. ما مجبور شدیم در اواخر بازی و ۱۰ دقیقه آخر بازی مستقیمی را انجام بدهیم و با آوردن محسن بنگر به خط حمله خواستیم از بازی مستقیم به گل برسیم، اما کم دقت عمل کردیم. ۲ - ۳ موقعیت در طول بازی داشتیم، اما کم دقت بودیم و این موضوع به ما برمی گردد. امیدواریم که بازیکنان ما بیشتر کار کنند و ما هم برای آن‌ها بیشتر وقت بگذاریم تا این مشکلات رفع شود.

تارتار درباره اینکه نگران غرور بازیکنانش بعد از پیروزی برابر استقلال بود، گفت: از لحاظ بدنی مشکلی نداریم و بحث غرور هم در این بازی شاهد نبودیم و قبل از گل بازیکنان ما بازی را در اختیار داشتند و بازی خوبی انجام دادند. امیدوارم مشکلات مالی ما رفع شود. یکی از تیم‌هایی هستیم که بهترین سرویس دهی را به بازیکنان و کادر فنی ارائه می‌دهیم. تیم ما از لحاظ امکانات، زمین مسابقه، محل اسکان، مسافرت و همه مسائل خوب است، اما یک مسئله پیش پرداخت‌ها و قرارداد‌های بازیکنان است که تمرکز را از بازیکنان ما گرفته و مدام در طول هفته برای طرح مشکلاتشان پیش من می‌آیند و امیدوارم مسئولان ورزشی استان فکر اساسی بکنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.