سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ۵ طرح ورزشی و بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در استان بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از آغاز پنج طرح ورزشی در استان خبر داد و گفت: ۱۲ پروژه ورزشی استان بوشهر با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر تلاش گسترده‌ای داشته‌ایم و طرح‌های مختلف و متنوعی در سطح استان در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی شاهد توسعه فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان هستیم و سرانه فضای ورزشی استان افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال، ۱۲ پروژه ورزشی استان بوشهر با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح سه خانه جوان در عسلویه، جم و انارستان، بیان کرد: سه سالن ورزشی نیز در عالی‌حسینی، رستمی و درودگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه روشنایی سه ورزشگاه نیز در دویره، دیلم و کاکی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: زمین چمن مصنوعی در شیرینو و زمین ورزشی با روشنایی در بیدخون افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل زمین چمن بهارستان جم، سکوی تماشگران ورزشگاه کنگان، زمین فوتبال روستای پرک، خوابگاه ورزشکاران خورموج و پیست تارتان ورزشگاه تختی برازجان است.

۱۷ پروژه ورزشی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.