سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

انکار واقعه عظیم غدیر انکار اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آستانه عید غدیر خم با تبریک این عید بزرگ به شیعیان جهان گفت: این واقعه عظیم بر تارک تاریخ بشریت می درخشد و هیچ کس همچون حضرت علی (ع) لیاقت خلافت و جانشینی پیامبر اسلام را ندارد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: این ایام را فرصتی مناسب برای پوشش رسانه ای خدمات دولت مردان و مسئولان کشور دانست.

خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: دولت ها در طول تاریخ انقلاب خدمات شایانی داشته اند اما کاستی هایی نیز وجود داشته که باید از سوی نهادهای نظارتی همچون مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه با اشاره به موفقیت دانشمندان کشورمان در تولید هواپیمای جنگنده با دانش کاملا بومی افزود: این افتخار ملی نماد مدیریت جهادی و خودباوری دانشمندان جوان ایرانی است که می توان از توانمندی این متفکران در رفع مشکلات اقتصادی کشور نیز بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به زادروز دانشمند بزرگ ایران بوعلی سینا و روز پزشک اضافه کرد: نجات جان و حفظ اسرار بیماران ، بردباری و نیک خلقی از مهمترین ویژگی های اخلاقی پزشکان است که با صفت دستگیری از نیازمندان زینت بخشیده شده است.

انتهای پیام/ د

خطبه  های امام جمعه ایلام در نماز جمعه این هفته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.