سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید دوستان و دشمنان خود را بهتر بشناسیم

امام جمعه شهرستان تفت گفت: ملت ایران باید دوستان و دشمنان خود را بهتر بشناسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  حجت السلام ابوالقاسم غفوری، امام جمعه شهرستان تفت در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه ملت ایران باید دوستان و دشمنان خود را بهتر بشناسند گفت: ما باید با دشمنانمان گاهی اوقات مشورت داشته باشیم چرا که آن‌ها را بهتر بشناسیم و به عمق کینه آن‌ها بیشتر پی ببریم.

امام جمعه شهرستان تفت با اشاره به هفته دولت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدباهنر و رجایی تصریح کرد: اکنون که دشمن دست از تلاش برای نابودی ما بر نمی‌دارد باید دولت مردان ما بیش از پیش فعالیت کنند و رضایت مردم را جلب و مشکلاتشان را رفع کنند تا بتوانند دربرابر مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان چاره‌ای بیندیشند.

حجت السلام ابوالقاسم غفوری ادامه داد: دشمنان ما با همه امکانات دست به دست هم داده اند و با افزایش تحریم‌ها و مشکلات بیشتر، نظام جمهوری اسلامی را از صحنه خارج کنند.

وی افزود: با ۴۰ ساله شدن جمهوری اسلامی دشمنان خارجی و داخلی تاب و تحمل ندارند و می خواهند هر طور که شده مردم را از کرده خود پشیمان کنند.

امام جمعه تفت به ایجاد جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمنانمان یقین دارند که نمی توانند از طریق جنگ نظامی به ما آسیب بزنند به همین دلیل با شروع جنگ اقتصادی جنگ روانی را به همراهش آورده اند تا با تشویش اذهان مردم آرامش را از آن‌ها بگیرند.

حجت السلام غفوری با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به قله کوه افزود: ما در حال بالا رفتن و رسیدن به قله پیروزی هستیم وقتی کسی می خواهد از پایین کوه به بالاترین نقطه برسد باید تمام فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها، افتادن ها، تشنگی و تغییر دما را در نظر بگیرد و با طبیعی بودن آن‌ها کنار بیاید چرا که در صورتی به قله اقتدار و پیروزی خواهیم رسید که دولت مردان، مردم، فرهیختگان و مسئولان نظامی با وجود اختلاف سلیقه بایکدیگر بسیج شوند.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید غدیرخم خطاب به مسئولین و هیئت‌های مساجد گفت: مراسم جشن و بزرگداشت را در شان حضرت علی ابن ابی طالب برگزارکنید و شهر را چهره‌ای دیگر بخشید.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.