سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خوی؛

از شگرد‌ها و اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی غفلت نکنیم

امام جمعه خوی با اشاره به جنگ اقتصادی ملت ایران با آمریکای جنایتکار گفت: نباید از شگرد‌ها و اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی غفلت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته خوی با اشاره به جنگ اقتصادی ملت ایران با آمریکای جنایتکار اظهار داشت: همه آحاد مردم می‌دانند که ایران اسلامی در حال جنگ اقتصادی با شیطان بزرگ آمریکاست باز همه می‌دانند که در خط مقدم این پیکار بازارایان و تجار محترم قرار دارند همان‌هایی که در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور جدی و سرنوشت سازی داشته اند.

وی در ادامه بابیان اینکه؛ بویژه در دوران اعتصاب‌های قبل از پیروزی، دوران دفاع ۸ ساله و در تمامی لحظه‌های حساس و تحریم‌های استکبار در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی و در شرایط حساس فعلی نیز انتظار ملت ایران از فرزندان خود در بازار و مراکز اقتصادی نقش آفرینی جدی علیه آمریکا است.


از شگرد‌ها و اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی غفلت نکنیم


حجت الاسلام شکوری در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: همه شاهد هستیم که حاکمان آمریکا پس از خروج از برجام جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده اند و با بهره گیری از رسانه‌های مختلف به ویژه فضای مجازی و با استفاده از فراریان ایران در خارج از کشور و عوامل داخلی خود شگرد‌های متعددی را به کار بسته است.


سیاست اصلی آمریکا جنگ افروزی و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است


حجت الاسلام شکوری در پایان خطبه دوم با اشاره به پیام، ولی امر مسلمین به حجاج بیت الله الحرام اظهار داشت: آن بزرگوار در این پیام مهم به موضوعات ازجمله، حج عامل وحدت و انسجام مسلمانان است، یاد خدا روح حج می‌باشد، حجاج دعا بر امت اسلامی و مظلومان سوریه، عراق، فلسطین، افغانستان، یمن، بحرین، لیبی، پاکستان، کشمیر و میانمار را فراموش نکنند اشاره فرمودند.


خطیب نماز جمعه درادامه افزود: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند: امروز به رفتار آمریکای مستکبر و جنایتکار بنگرید. سیاست اصلی آن در برابر اسلام و مسلمین، جنگ‌افروزی است. خواست و تلاش خباثت‌آلود آن، کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است.

حجت الاسلام شکوری با اشاره به عید سعید غدیر خم نیز گفت:امام رضا (ع) در روایتی که از جد بزرگوارشان امام صادق (ع) نقل کرد که می‌فرماید لَوْ عَرَفَ النَّاسُ فَضْلَ هَذَا الْیَوْمِ بِحَقِیقَتِهِ لَصَافَـحَتْهُمُ الْـمَلَائِکـَةُ فِی کُلِّ یَوْمٍ عَشْرَ مَرَّاتٍ... وَ مَا أَعْطَى اللَّهُ فِیهِ مَنْ عَرَفَهُ مَا لَا یُحْصَى بِعَدَدٍ (اگر مردم حقیقت روز غدیر را می‌شناختند هر روز ده بار ملائکه با آنان مصاحفه می‌کردند و چیزی که خداوند بر کسیکه روز غدیر را شناخته عطا فرموده قابل شمارش نیست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.