سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۱ طرح در شهرستان بندرگز درهفته دولت

فرماندار شهرستان بندرگز از افتتاح و کلنگ زنی ۴۱ طرح عمرانی، تولیدی، اشتغالزایی شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز در نشست خبری گفت: همزمان با هفته دولت ۴۱ طرح عمرانی، تولیدی اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۲۴۴ میلیارد و ۴۹۸میلیون ریال با اشتغالزایی ۴۱ نفر در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

احمدی اضافه کرد: ۲۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹۲میلیاردو ۶۹۳ میلیون ریال و تعداد ۱۲ طرح تولیدی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال تولیدی، اقتصادی وخدماتی کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

احمدی گفت:: فاز دو طرح هادی روستای جفا کنده ودشتی کلاته با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روکش آسفالت و بهسازی محور قدیم بندرگز به کردکوی و محور بندرگز به بندرترکمن با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به افتتاح فاز اول مجتمع گردشگری گلستان خزر گفت: فاز اول این مجتمع با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و طرح توسعه دانش پژوهان پلاس با اعتبار ۷ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

احمدی گفت:: عملیات آسفالت معابر شهری بندرگز و نوکنده با رویکرد توسعه متوازن انجام می‌شود.

احمدی گفت:: عملیات زهکشی در جهت ساماندهی بهروی افزایش تولیدات کشاورزی اراضی در ساحل نوکنده با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

احمدی گفت: با توجه به تغییر وضعیت اشتغال در این شهرستان تسهیلات حوزه اشتغال پایدار روستایی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال به ۲۹ طرح با اشتغال ۱۰۳ نفر پرداخت شد.

وی گفت: تسهیلات ۳ میلیارد ریال ۴۵۶ میلیون ریال در حوز اشتغال فراگیر به ۶ طرح با اشتغالزایی ۲۲ نفر پرداخت شد که با سود کمتر با یارانه تسهیلاتی تعلق گرفت.

احمدی گفت: ۱۲ طرح اقتصادی و اشتغالزا در بخش‌های گردشگری، تولیدی، صنعتی و آبزی پروری شهرستان با صرف هزینه ۵۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال با اشتغال ۴۱ نفر بخش خصوصی اجرا می‌کند و برای کمک به بخش خصوصی ۳۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات دولتی پرداخت شد.

انتهای پیام /ع

افتتاح  ۴۱ طرح عمرانی، تولیدی، اشتغالزایی در گلستان

برچسب ها: هیئت دولت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.