سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

حذف بانوی جوجیتسو ایران از دور رقابت ها

ناهید پیرهادی ملی پوش جوجیتسو کشورمان با شکست برابر نماینده امارات از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جوجیتسوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از امروز آغاز شد و سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.

ناهید پیرهادی در جدول شانس مجدد برابر نماینده اماراتی قرار گرفت و در حالی که از این حریف پیش بود در یک دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ناهید پیرهادی پیش از این و در مرحله یک هشتم نهایی و در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از ویتنام قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نماینده تیم ملی جوجیتسو بانوان کشورمان در وزن منهای 49 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از کشور کامبوج قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.

پیش از این و در دیگر دیدارهای امروز مهران ستار اولین نماینده تیم ملی جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 56 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از تایلند قرار گرفت و نتیجه را  9 بر صفر واگذار کرد.

امیر حسین خادمیان نماینده جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 69 کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

سایر جوجیتسوکاران ایران٬ فردا و پس فردا به میدان می‌روند.


بیشتر بخوانید:  حریفان جوجیتسوکاران ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

حذف پیرهادی در بازی های آسیایی جاکارتا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.