سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018-اندونزی

زارعی:نتایج نمایندگان سنگ‌نورد ایران رضایت بخش نبود

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت:نتایج ملی پوشان سنگنورد ایران در روز اول رقابت های کمباین در بخش سرعت، رضایت بخش نبود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در خصوص مسابقات سنگ نوردی  ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: نتاج ملی پوشان ایران در روز اول رقابت های کمباین در بخش سرعت رضایت بخش نبود. در رشته کامباین در بخش سرعت ، الناز رکابی یازدهم و خسرو هاشم زاده نوزدهم شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.


وی ادامه داد: در روز دوم مسابقات و در بخش بولدورینگ که در واقع تخصص 2  ورزشکار ماست ، الناز رکابی به طور مشترک با ورزشکار ژاپنی در رتبه سوم قرار گرفت که نتیجه خیلی خوبی است.


زارعی افزود: این نتیجه نهایی برای نهایی شدن نفرات در فینال نیست چرا که فردا باید در مسابقات لید شرکت کنند. اگر در مسابقات فردا،  رکابی بتواند در بین ۶ نفر نخست قرار گیرد این شانس را خواهد داشت که به فینال راه پیدا کند.


وی درمورد دیگر ورزشکار کشورمان توضیح داد: خسرو هاشم زاده رتبه دوازدهم را کسب کرد. وی فردا در مسابقات لید شرکت خواهد کرد که در این بخش شرایط خوبی دارد. اما با توجه به فشردگی مسابقات  باید تلاش زیادی کند تا به فینال راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید:ناکامی دو سنگ‌نورد ایران در کسب مدال


انتهای پیام/

اظهارات رییس فدراسیون کوهنوردی در مورد نتایج سنگ نوردی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.