سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه

پلیس راه مازندران آمد و شد انواع کشنده‌های سنگین اعم از کامیون‌ها و کامیونت و تریلی‌ها را امروز در جاده هراز و سوادکوه ممنوع کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های استان عادی و روان است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۳ شهریور از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز دوم شهریور در جاده تهران- سوادکوه- قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی آمد وشد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ


ادامه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.