سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: بازی سخت و نامعلومی مقابل نفت آبادان داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک بازی سخت و نامعلومی مقابل نفت آبادان داشتیم و می‌دانستیم حریف چقدر به امتیاز بازی نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همه صحبت‌هایی که کرده بودم در این بازی اتفاق افتاد. یک بازی سخت و نامعلوم داشتیم و می‌دانستیم حریف چقدر به امتیاز بازی نیاز دارد.

وی افزود: به بازیکنانم بابت زحمت‌شان تبریک می‌گویم. آنها می‌توانند نتیجه را برگردانند. شاهد بودید که نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم. در بیرون از خانه باید این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کرد. مهم این بود که نباختیم و بدون شکست تا اینجای لیگ و در مسیر هدف‌هایمان هستیم. بچه‌ها امروز در این هوای گرم خوب دوام آوردند. اگر چه در قطر استادیوم دمای ۲۲ درجه‌ای دارد.


بیشتر بخوانید: نفت آبادان ۱ - پرسپولیس ۱ / شاگردان برانکو هر چه زدند به تیر خورد


برانکو در خصوص سوالی مبنی بر اینکه به خاطر بازی با الدحیل محتاط نبودید، عنوان کرد: الدحیل ۱۰ روز تا زمان بازی استراحت دارد اما برای ما این طور نیست. فلسفه کاری من این است که بازی به بازی پیش برویم و هر بازی برای ما مهم است. تا سه‌شنبه بازیکنان به آمادگی خوبی خواهند رسید.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از دیدار مقابل نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.