سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هندبالیست‌های کرمانی فردا به مصاف کره جنوبی می‌روند

سلامان بربط و افشین صادقی، هندبالیست‌های کرمانی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران فردا مقابل کره جنوبی به میدان می‌روند.

سلامان بربط، هندبالیست کرمانی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به بازی قبل مقابل بحرین اشاره کرد و گفت: تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در دیداری حساس به مصاف بحرین رفت که با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ شکست خورد.

وی افزود: در این دیدار عملکرد من و افشین صادقی، بالاترین سطح بچه‌های تیم ملی بود.

بربط تصریح کرد: در دومین دیدار از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز به مصاف هنگ کنگ رفتیم که با نتیجه ۴۶ بر ۲۰ به برتری رسیدیم.

وی یادآور شد: در این دیدار تفاضل گل برایمان خیلی مهم بود و خدارا شکر با ٢٦تا تفاضل بردیم.

بربط با اعلام اینکه فردا مقابل کره جنوبی بازی داریم، گفت: این بازی برایمان خیلی مهم است، چرا که اگر ببریم، به عنوان دوم گروه برای نیمه نهایی بالا می‌رویم.

یادآور می‌شود: تیم ملی هندبال ایران در مرحله گروهی با قطر و مالزی هم گروه بود که مقابل مالزی با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ به برتری رسید، ولی مقابل قطر با حساب ۲۰ بر ۳۵ شکست خورد، ملی پوشان هندبال ایران در گروه اصلی این مسابقات با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی هم گروه است که مقابل بحرین با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ شکست خورد، اکنون تنها در صورت برتری مقابل کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

دیدار ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن پاپکی جاکارتا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ب

هندبالیست های  ایرانی برای صعود فردا جدال سختی دارند

برچسب ها: هندبال ، اخبارورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.