سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی: خطر حذف از آسیا استقلال را تهدید نمى کند/ منتظر راى عادلانه کمیته استیناف هستیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مذاکراتی صورت گرفته و خطر حذف از آسیا استقلال را تهدید نمى کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیرحسین فتحی درباره بحث بدهی‌های باشگاه استقلال و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این خطر و بدهى ها تنها براى باشگاه استقلال نیست و باشگاه هايى همچون پرسپولیس و تراکتورسازی نیز بدهی سنواتی دارند.

او ادامه داد :بهتر است بگويم خطر حذف از آسیا سه باشگاه را تهدید می‌کند. از طرفى کنفدراسیون فوتبال آسیا این مساله را اعلام و فدراسیون فوتبال هم به دنبال حل اين مشكل است.

فتحى بيان كرد :جلسه هاى متعددى را با مديران وزارت ورزش و جوانان داشتیم و شخص وزیر مساعدت لازم برای حل این مسائل را داشتند . همچنين طى ٢ روز گذشته جلسه‌ای با دپارتمان صدور مجوز باشگاه‌ها و اعضای کمیته مسابقات AFC برگزار کردیم و تمهیداتی در اين راستا انديشيده شد.

او افزود: بدهی‌های سنواتی باشگاه استقلال در سال‌های گذشته ١٣،١٤میلیارد بوده و امیدواریم با ضرب الاجلی داده شده بتوانیم تا ٩ شهریور این مساله را حل و فصل كنيم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت :با تمهيدات در نظر گرفته شده هواداران خيالشان راحت باشد چرا كه مشكلى برای مجوز حرفه‌ای نخواهیم داشت. بدهی‌های گذشته باشگاه افرادى است كه پرونده آنها در كميته تعيين وضعيت بوده و منجر به حكم شده و البته برخی نیز راى قطعی گرفته‌اند. به هر حال امیدوارم مشکلات پيش رو حل شود تا دیگر تهدیدی متوجه استقلال نباشد. پيش از اين هم اعلام كردم هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با تهدید حذف از آسیا روبه‌رو هستند.

فتحى درباره اعتراض به پرونده سوپرجام گفت: در اين باره نظرات خود را اعلام کرده‌ایم و اعضای کمیته استیناف از مقامات بلند پایه هستند و امیدواریم راى عادلانه اى صادر كنند .از عدم برگزاری بازی تمکین نکردیم، بلکه سازمان لیگ بازی را کان لم یکن کرد که به غلط و خلاف قوانین بود.


بیشتر بخوانید: شفر: کلید کسب پیروزی مقابل فولاد را پیدا نکردیم/ استقلال فرمانده اش را نیافته است


اى ادامه داد: باشگاه در ٢ ،٣ مرحله اعلام کرد که خواهان تغییر است اما مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ طى مصاحبه و نامه‌ای كه زد رسما بازی را کان لم یکن و بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد و به نوعى امکان حضور ما در سوپرجام را گرفت. با اين وجود خواهان زمینه برگزاری بازی جوانمردانه سوپرجام هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره شرایط استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
کی بود چند روز مونده بود به ترکیه از ترس خلق عدد جدید به ترکیه فرار کرد؟
حالا میان میگن ک بازی باید ی روز دیگه برگزار می شد؟؟؟؟!!!
میخاستین تیم رو سر وقت ببندید و توی سوپرجام عین آدم شکت کنین
بی نظمی استقلال فقط و فقط به سرپرست و سرمربی مربوط میشه و نباید دودش تو چشم کس دیگه ای بره
اگر رای سوپرجام مبنی بر بازی مجدد دو تیم در سوپرجام صادر بشه در حکومتی بودن استقلال شک نکنید.
....
۱۱:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
آقا چرا میترسین با اسقلال بازی کنید؟ اگه میترسین ببازین بگین خودتون رو راحت کنید ، چرا هر وقت بحث از برگزاری مجدد بازی سوپر جام میشه ترس و لرز شما رو میگیره آخه