سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۱۳ اقامتگاه بوم گردی در فارس

مدیر کل میراث فرهنگی فارس از افتتاح ۱۳ اقامتگاه بوم گردی و ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به افتتاح ۱۳ اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این اقامتگاه‌ها با سرمایه گذاری ۸۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در بافت تاریخی شیراز و روستا‌های کوهمره سرخی، باغان، ساران، ریچی، کندازی، قلات، قائدان و کشکولی در شهرستان‌های شیراز، سپیدان، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون به بهره برداری می‌رسند.

وی در ادامه نیز بر اهمیت جایگاه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از منظر امنیت و رفاه گردشگران تاکید و افزود: در هفته دولت ۳ دفتر خدمات مسافرتی در شیراز و یک دفتردر شهرستان رستم با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر افتتاح خواهند شد.

بنابراین گزارش با افتتاح این ۱۳ اقامتگاه بوم گردی تعداد آن‌ها در استان به ۷۸ اقامتگاه افزایش و همچنین تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با بهره برداری این ۴ دفتر به ۲۲۲ خواهد رسید.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از ۱۳ اقامتگاه بوم گردی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.